вівторок, 17 березня 2020 р.

Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єктів. Створення програмних об'єктів

Інформація для учнів 6-х класів
Опрацювати п. 3.1.
Інсталюйте на домашній комп'ютер програму Scratch (скористайтеся посиланням. Для інсталяції програми на комп'ютер дотримуйтеся кроків інструкції. Після першого відкриття програми інтерфейс вікна буде англомовним, натисніть на малюнку "Глобус" і виберіть зі списку українську мову):
Виконайте завдання з розділу "Працюємо за комп'ютером", збережіть проект з ім'ям Класна робота_Урок 22.
Домашнє завдання: створити проект "Діалог між двома об'єктами".
Всі виконані завдання зберігати на домашньому комп'ютері, а після карантину принести вчителю на флешці для перевірки.


Немає коментарів:

Дописати коментар