Мета досвіду: розвиток пізнавального інтересу учнів; формування особистості, яка здатна ефективно і якісно використовувати комп'ютер, оперативно відбирати і оцінювати інформацію; підготовка молодого покоління до життя в умовах інформаційного суспільства.
Працюючи над проблемним питанням "Підвищення ефективності уроків з основ алгоритмізації та програмування", обов'язковим для себе вбачаю тісне поєднання теорії і практики; залучення учнів до самостійної роботи, застосування міжпредметних зв'язків і встановлення таким чином наступності й взаємозв'язку при вивченні природничо-математичного циклу.
У процесі підготовки молодого покоління до життя в умовах інформаційного суспільства особливу увагу приділяю розвитку мислення, а не репродуктивним здібностям відтворення обмеженого набору певних знань. При вивченні основ алгоритмізації намагаюсь розвивати в учнів алгоритмічне, конструктивне, логічне мислення, яке формує операційний тип думок, спрямований на вибір оптимального розв'язку поставленої задачі з кількох можливих. Виробляючи в учнів уміння самостійно складати алгоритми до поставленої задачі, застосовую метод побудови математичної моделі, що забезпечує успішний кінцевий результат. Розвиток цих специфічних видів мислення дозволяє зробити вагомий внесок у розвиток наукового світогляду та розумових здібностей особистості.
Поряд з традиційними формами використовую уроки-лекції, семінари, самостійну роботу учнів із завданнями-інструкціями. Здійснюю цілеспрямовану колективну та індивідуальну роботу над найважливішими питаннями Нового Держстандарту освіти з інформатики.
Мої вихованці, учні старших класів, постійно беруть участь у Всеукраїнських олімпіадах з інформатики (програмування), інтернет-олімпіадах, Міжнародному конкурсі "Бобер" та здобувають призові місця, демонструючи відмінні результати. У подальшому житті обирають професії, пов'язані з інформатикою.
Над проблемою "Підвищення ефективності уроків з основ алгоритмізації та програмування" працювала з 2001 по 2006 р. і результат роботи висвітлено у методичних посібниках "Алгоритмізація та програмування. Мова Паскаль" (схвалено науково-методичною радою Дубенської гімназії №2, протокол №4 від 27.02.2006 року) та "Програмування та літературна творчість" (схвалено науково-методичною радою Дубенської гімназії №2, протокол від 20.12.2007 р.).
У процесі підготовки молодого покоління до життя в умовах інформаційного суспільства особливу увагу приділяю розвитку мислення, а не репродуктивним здібностям відтворення обмеженого набору певних знань. При вивченні основ алгоритмізації намагаюсь розвивати в учнів алгоритмічне, конструктивне, логічне мислення, яке формує операційний тип думок, спрямований на вибір оптимального розв'язку поставленої задачі з кількох можливих. Виробляючи в учнів уміння самостійно складати алгоритми до поставленої задачі, застосовую метод побудови математичної моделі, що забезпечує успішний кінцевий результат. Розвиток цих специфічних видів мислення дозволяє зробити вагомий внесок у розвиток наукового світогляду та розумових здібностей особистості.
Поряд з традиційними формами використовую уроки-лекції, семінари, самостійну роботу учнів із завданнями-інструкціями. Здійснюю цілеспрямовану колективну та індивідуальну роботу над найважливішими питаннями Нового Держстандарту освіти з інформатики.
Мої вихованці, учні старших класів, постійно беруть участь у Всеукраїнських олімпіадах з інформатики (програмування), інтернет-олімпіадах, Міжнародному конкурсі "Бобер" та здобувають призові місця, демонструючи відмінні результати. У подальшому житті обирають професії, пов'язані з інформатикою.
Над проблемою "Підвищення ефективності уроків з основ алгоритмізації та програмування" працювала з 2001 по 2006 р. і результат роботи висвітлено у методичних посібниках "Алгоритмізація та програмування. Мова Паскаль" (схвалено науково-методичною радою Дубенської гімназії №2, протокол №4 від 27.02.2006 року) та "Програмування та літературна творчість" (схвалено науково-методичною радою Дубенської гімназії №2, протокол від 20.12.2007 р.).
Немає коментарів:
Дописати коментар