вівторок, 21 квітня 2020 р.

Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі

Інформація для учнів 6-х класів
На даному етапі роботи в середовищі Scratch вам потрібно ще раз опрацювати п. 3.1, але особливу увагу звертайте на те, як відбувається зміна властивостей об'єкта. В нагоді вам стане презентація з папки Урок №27_6 клас. Перейти до папки Урок №27_6 клас можна за посиланням:

Створіть проект з слайду 16, спробуйте спочатку дані, які вам дано, а потім задайте свої значення для х та у. Збережіть проект зі своїми даними з назвою перехід вулиці_класна робота.
Для кращого засвоєння матеріалу та підготовки до практичної роботи №9 виконайте завдання 3 з с.90 (відео до завдання є в папці Урок №27_6 клас). Збережіть проект з назвою завдання 3_домашня робота.
Обидва завдання надсилайте в одному листі з темою Урок №27.

Немає коментарів:

Дописати коментар